rezystor do zmiany prędkości obrotowej dmuchawy / opornik,
Proszę o pomoc w temacie nawiewu. Wymontowałem właśnie rezystor do zmiany prędkości obrotowej jest raczej "zardzewiały". Nawiew działa tylko na 3,4. natomiast na 1, 2, nic się nie dzieje. A/C podświetla i słychać że załącza wentylator na 1, 2, a na 3, 4 podświetlenie gaśnie.
Co może być przyczyną i jak to naprawić? Jak sprawdzić ten rezystor?
dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
czytałem wszystkie te linki, ale u mnie działa też na 3, jak wypiąłem kostkę z rezystora to faktycznie wiało tylko na 4, ale po spięciu działa też 3. Wszyscy piszą o tym że 4 omija cały ten opornik i wieje bez kontroli tego opornika, dodam że (może z przypadku) problem z nawiewem zaczął się w momencie kiedy padł zamek tylnych prawych drzwi.
SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Zupelnie strzelam bo nie znam konstrukcji pokretla w Octavii ale w golfie/vento jest tak ze jesli padaja pozostale biegi oprocz 4go, ktory dziala bezposrednio bez rezystora to trzeba podgiac blaszke, ktora znajduje sie pod pokretlem regulacji sily nawiewu.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz